Horaris: assignatures no instrumentals, improvisacions i cors
Dep. | Assignatures | Ràtio | Crèdits | Hores | Grup | Q | Professorat | Horari |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
S | Acústica de recintes | 15 | 4 | 30 | 2A | 2 | dl 12-14 | E. Guaus |
S | Acústica i organologia II | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dt 12-14 | P. Poletti |
JiMM | Anàlisi de JiMM per a altres àmbits | 15 | 3 OP | 45 | 2A OP | 2 | dl dc 9:30-11 | J. Dubuclet |
A | Anàlisi de la música antiga | 15 | 3 | 45 | A | anual | dv 9-12 (quinzenal) | J. Artigas |
TCiD | Anàlisi de la música audiovisual | 15 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dl dc 9:30-11 | J. Rabaseda |
TCiD | Anàlisi de la música dels segles XX i XXI | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 12:30-14 | F. Pastor |
TCiD | Anàlisi de la música dels segles XX i XXI | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 12:30-14 | M. Rodeiro |
TCiD | Anàlisi de la música I | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 9:30-11 | J. Margarit |
TCiD | Anàlisi de la música I | 15 | 3 | 45 | 1B | 1 | dt dj 12:30-14 | M. Rodeiro |
TCiD | Anàlisi de la música I | 15 | 3 | 45 | 1C | 1 | dt dj 11-12:30 | J. Margarit |
TCiD | Anàlisi de la música I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 9:30-11 | J. Margarit |
TCiD | Anàlisi de la música I | 15 | 3 | 45 | 2B | 2 | dt dj 9:30-11 | M. Rodeiro |
TCiD | Anàlisi de la música II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 11-12:30 | M. Rodeiro |
JiMM | Anàlisi de la música moderna I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 15-16:30 | P. O'Callaghan |
JiMM | Anàlisi de la música moderna II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 15-16:30 | P. O'Callaghan |
T | Anàlisi del flamenco | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt 9:30-12:30 | J. Asensio |
JiMM | Anàlisi del jazz I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 8-9:30 | L. Vergés |
JiMM | Anàlisi del jazz II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 8-9:30 | L. Vergés |
S | Anàlisi, síntesi i processament del so I | 15 | 3 | 30 | 1A | 1 | dv 9-11 | J. M. Comajuncosas |
S | Anàlisi, síntesi i processament del so II | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dv 11-13 | A. Barrachina |
S | Anàlisi, síntesi i processament del so III | 15 | 4 | 30 | 2A | 2 | dv 11-13 | J. M. Comajuncosas |
JiMM | Arranjaments de la música moderna I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 11-12:30 | X. Ibáñez |
JiMM | Arranjaments de la música moderna II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 9:30-11 | L. Vergés |
T | Arranjaments de la música tradicional I | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dj 11-14 | M. Casellas |
JiMM | Arranjaments del jazz I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 9:30-11 | L. Vergés |
JiMM | Arranjaments del jazz II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 11-12:30 | L. Vergés |
A | Baix continu I, corda polsada | 4 | 2 | 30 | 1A corda | 1 | per concretar | X. Díaz |
A | Baix continu I, tecla | 4 | 2 | 30 | 1A tecla | 1 | per concretar | E. Martínez |
A | Baix continu II, corda polsada | 4 | 2 | 30 | 2A corda | 2 | per concretar | X. Díaz |
A | Baix continu II, tecla | 4 | 2 | 30 | 2A tecla | 2 | per concretar | E. Martínez |
A | Baix continu III, corda polsada | 4 | 2 | 30 | 1A corda | 1 | per concretar | X. Díaz |
A | Baix continu III, tecla | 4 | 2 | 30 | 1A tecla | 1 | per concretar | E. Martínez |
A | Baix continu IV, corda polsada | 4 | 2 | 30 | 2A corda | 2 | per concretar | X. Díaz |
A | Baix continu IV, tecla | 4 | 2 | 30 | 2A tecla | 2 | per concretar | E. Martínez |
JiMM | Big Band 1, 2 | 30 | 2 | 45 | 2A | 2 | dc 16:30-19:30 | L. Vidal |
M | Cant pla | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dj 15-16:30 i dv 12:30-14 | J. C. Asensio |
JiMM | Combo 1 jazz | 8 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dc 11-12:30 | E. Reinón |
JiMM | Combo 1 jazz | 8 | 2 | 22,5 | 1B | 1 | dc 12:30-14 | E. Reinón |
JiMM | Combo 1 MM | 8 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 15:16:30 | I. Zamora |
JiMM | Combo 2 jazz | 8 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dt 9:30-11 | J. Monné |
JiMM | Combo 2 jazz | 8 | 2 | 22,5 | 2B | 2 | dc 9:30-11 | J. Monné |
JiMM | Combo 2 MM | 8 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dt 15:16:30 | I. Zamora |
TCiD | Composició aplicada a l'ensenyament | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 11:30-13 | J. Margarit |
TCiD | Composició aplicada a l'ensenyament | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 11:30-13 | J. Margarit |
TCiD | Composició assistida per ordinador I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 11-12:30 | E. Resina |
JiMM | Composició de jazz I | 5 | 3 | 30 | 2A | 2 | dt 18-20 | L. Vidal |
JiMM | Composició de jazz I | 5 | 3 | 30 | 2B | 2 | dc 11-13 | F. Capella |
JiMM | Composició de jazz I | 5 | 3 | 30 | 2C | 2 | dc 13:30-15:30 | F. Capella |
JiMM | Composició de jazz II | 5 | 3 | 30 | 1A | 1 | dl 17:30-19:30 | L. Vidal |
JiMM | Composició de jazz II | 5 | 3 | 30 | 1B | 1 | dc 17:30-19:30 | L. Vidal |
JiMM | Composició de jazz II | 5 | 3 | 30 | 2A | 2 | dl 18-20 | L. Vidal |
JiMM | Composició de música moderna I | 5 | 3 | 30 | 2A | 2 | dt 9-11 | X. Ibáñez |
JiMM | Composició de música moderna I | 5 | 3 | 30 | 2B | 2 | dc 11-13 | L. Vergés |
JiMM | Composició de música moderna II | 5 | 3 | 30 | 1A | 1 | dc 14-16 | N. Giménez |
JiMM | Composició de música moderna II | 5 | 3 | 30 | 1B | 1 | dc 11-13 | N. Giménez |
TCiD | Composició electroacústica I | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 11-12:30 | E. Resina |
TCiD | Composició per a mitjans audiovisuals I | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 12:30-14 | A. Bataller |
TCiD | Compositors catalans dels segles XX i XXI | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 9:30-11 | J. Rabaseda |
CiC | Conjunt de metalls | 35 | 2 | 45 | 1A | 1 | dl 15-18 | A. Serrano |
CiC | Conjunt de metalls | 35 | 2 | 45 | 2A | 2 | dl 15-18 | A. Serrano |
CiC | Cor Clàssica i Contemporània | 35 | 2 | 45 | 1A CiC | 1 | dt dj 11-12:30 | L. Vila |
CiC | Cor Clàssica i Contemporània | 35 | 2 | 45 | 2A CiC | 2 | dt dj 11-12:30 | L. Vila |
JiMM | Cor gospel | 35 | 2 | 45 | 2A Gos | 2 | dc 15-18 | D. Likeng |
JiMM | Cor jazz i música llatina | 35 | 2 | 45 | 1A jazz | 1 | dc 15-18 | E. Tancredi |
A | Cor música antiga | 35 | 2 | 45 | 1A Ant | 1 | dt 16-17:30 | F. Garrigosa |
T | Cor música tradicional | 35 | 2 | 45 | A Trad | anual | J. Vizcaya | |
CiC | Cor pedagogia | 25 | 2 | 45 | A Ped | anual | dc 12:30-14 | L. Vila |
CiC | Cor per a cantants 1, 2, 3 i 4 | 35 | 2 | 45 | A Cant | anual | dj 12:45-14:30 | L. Vila |
PiG | Desenvolupament professional | 30 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 9:30-11 | X. Fina/E. Bonal |
PiG | Desenvolupament professional | 30 | 3 | 45 | 1B | 1 | dt dj 11-12:30 | X. Fina/E. Bonal |
PiG | Desenvolupament professional | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 9:30-11 | X. Fina/E. Bonal |
PiG | Desenvolupament professional | 30 | 3 | 45 | 2B | 2 | dt dj 11-12:30 | X. Fina/E. Bonal |
P | Didàctica de l'instrument I | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dv 11-14 | R. Bes |
P | Didàctica de l'instrument II | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dv 9-12 | R. Bes/I. Gómez |
P | Didàctica del conjunt coral | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 11-14:00 | E. Carrasco |
P | Didàctica del conjunt instrumental | 30 | 3 | 45 | 1A | 1 | dj 8-11 | F. Badal |
P | Didàctica del llenguatge i l'expressió musical I | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dt dj 11-12:30 | I. Gómez |
P | Didàctica del llenguatge i l'expressió musical II | 30 | 4 (OP 3) | 45 | A | anual | dc 15-16:30 | R. Bes/I. Gómez |
P | Didàctica general | 30 | 6 (OP 4) | 60 | A | anual | dc 13-15 | L. García |
TCiD | Direcció de cor principal 1 | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | dj 15-17 | J. Vila |
TCiD | Direcció de cor principal 2 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | dj 15-17 | J. Vila |
TCiD | Direcció de cor principal 3 | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | per concretar | J. Duijck |
TCiD | Direcció de cor principal 4 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | per concretar | J. Duijck |
TCiD | Direcció de cor principal 5 | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | dj 17:30-19:30 | J. Vila |
TCiD | Direcció de cor principal 6 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | dj 17:30-19:30 | J. Vila |
TCiD | Direcció de cor secundària I | 10 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dc 11-14 | L. Vila |
TCiD | Direcció de cor secundària I | 10 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dc 11-14 | L. Vila |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 1 (col·lectiva) | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | dt 15-19:30 | J. Mora |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 2 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | dt 15-19:30 | J. Mora |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 3 | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | dj 15-18 | S. Brotons |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 4 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | dj 15-18 | S. Brotons |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 5 | 5 | 5 | 30 | 1A | 1 | dc 15-19:30 | J. Mora |
TCiD | Direcció d'orquestra principal 6 | 5 | 5 | 30 | 2A | 2 | dc 15-19:30 | J. Mora |
TCiD | Direcció d'orquestra secundària I | 8 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl 15-18 | X. Puig |
TCiD | Direcció d'orquestra secundària II | 8 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 15-18 | X. Puig |
S | Disseny de so | 15 | 4 | 30 | 2A | 2 | dt 15-17 | J. Lozano |
P | Disseny, desenvolupament i innovació curricular | 30 | 4 | 45 | 1A | 1 | dc 8-11 | L. García |
PiG | Dret II | 30 | 4 | 30 | 2A | 2 | dj 15-17 | A. Sampablo |
S | Edició de partitures amb mitjans informàtics | 15 | 2 | 30 | 1A | 1 | dj 9-11 | J. Sanmartí |
S | Edició de partitures amb mitjans informàtics | 15 | 2 | 30 | 2A | 2 | dj 9-11 | J. Sanmartí |
P | Eines didàctiques de consciència corporal | 14 | 2 | 30 | 1A | 1 | dj 11-13 | M. Barbal |
S | Electrònica I | 8 | 3 | 30 | 1A | 1 | dc 12-14 | E. Guaus |
S | Electrònica II | 8 | 3 | 30 | 2A | 2 | dv 9-11 | J. M. Comajuncosas |
S | Electrotècnia | 8 | 6 | 60 | A | anual | dc 10-12 | E. Giné |
PiG | Emprenedoria i creació d'empreses | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dj 10-12 | X. Fina |
CiC | Escena lírica I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 15-18 | S. Egea |
CiC | Escena lírica II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl 15-18 | S. Egea |
CiC | Escena lírica III | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dc 9:30-12:30 | S. Egea |
S | Escolta crítica I | 10 | 2 | 20 | 1A | 1 | dc 12-14 | P. Herrera |
M | Estètica I | 30 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt 10-12 | R. López Cano |
M | Estètica I | 30 | 2 | 30 | 1B | 1 | dt 12-14 | R. López Cano |
M | Estètica I | 30 | 2 | 30 | 1C | 1 | dl 15-17 | A. Costal |
M | Estètica I | 30 | 2 | 30 | 1D | 1 | dc 15-17 | A. Costal |
M | Estètica I | 30 | 2 | 30 | 1E | 1 | dc 10:30-12:30 | A. Costal |
M | Estètica II | 30 | 2 | 30 | 2A | 2 | dl 15-17 | L. Chiantore |
M | Estètica II | 30 | 2 | 30 | 2B | 2 | dl 17-19 | L. Chiantore |
M | Estètica II | 30 | 2 | 30 | 2C | 2 | dt 10-12 | L. Chiantore |
M | Estètica II | 30 | 2 | 30 | 2D | 2 | dt 12-14 | L. Chiantore |
M | Estètica II | 30 | 2 | 30 | 2E | 2 | dt 15-17 | L. Chiantore |
M | Etnomusicologia II | 30 | 6 | 45 | A | anual | dl 9:30-11 | G. Ginesi |
M | Etnomusicologia III | 30 | 6 | 45 | 2A | 2 | dt dj 12:30-14 | I. Sartori |
S | Física i matemàtiques per la música I | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dl 9-11 | E. Guaus |
S | Física i matemàtiques per la música II | 30 | 3 | 30 | 2A | 2 | dl 9-11 | E. Guaus |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1A1 | 1 | dl 9:30-12:30 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1A2 | 1 | dl 11-14 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1B1 | 1 | dc 15-18 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1B2 | 1 | dc 16:30-19:30 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1C1 | 1 | dv 9:30-12:30 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 1C2 | 1 | dv 11-14 | P. Poletti |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 2A1 | 2 | dl 9:30-12:30 | E. Giné |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 2A2 | 2 | dl 11-14 | E. Giné |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 2B1 | 2 | dc 15-18 | E. Guaus |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 2B2 | 2 | dc 16:30-19:30 | E. Guaus |
S | Fonaments d'acústica | 15 | 3 | 45 | 2C1 | 2 | dv 9:30-12:30 | E. Guaus |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | A1 | anual | dj 8-9:30 | J. Rio Pareja |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | A2 | anual | dj 9:30-11 | J. Rio Pareja |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | B1 | anual | dv 11-12:30 | A. Cattaneo |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | B2 | anual | dv 12:30-14 | A. Cattaneo |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | C1 | anual | dc 11-12:30 | J. Rio Pareja |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | C2 | anual | dc 9:30-11 | J. Rio Pareja |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | D1 | anual | dt 15-16:30 | J. Baucells |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | D2 | anual | dt 16:30-18 | J. Baucells |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | E1 | anual | dj 12:30-14 | J. Rio-Pareja |
TCiD | Fonaments de la composició | 15 | 4 | 45 | E2 | anual | dv 15-16:30 | A. Cattaneo |
CiC | Fonaments de la pràctica interpretativa | 30 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 9:30-11 | R. Salinas |
CiC | Fonaments de la pràctica interpretativa | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 9:30-11 | R. Salinas |
CiC | Fonètica aplicada al cant I | 10 | 2 | 45 | A | anual | dl 8-9:30 | A. Branch/P. Borne/ R. Bäcker/M. Heilbron |
CiC | Fonètica aplicada al cant II | 10 | 2 | 45 | A | anual | dt 11:12:30 | R. Bäcker/M. Heilbron |
CiC | Fonètica aplicada al cant III | 10 | 2 | 45 | A | anual | dl 11-12:30 | A. Branch/P. Borne/ R. Bäcker/M. Heilbron |
CiC | Fonètica aplicada al cant IV | 10 | 2 | 45 | A | anual | dl 9:30-11 | A. Branch/P. Borne/ R. Bäcker |
P | Foniatria | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dv 8-11 | C. Casanova |
A | Fonts històriques de la interpretació de la música antiga | 30 | 3 | 45 | A | anual | per concretar | P. Memelsdorff |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt 10-12 | M. Mora |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 1B | 1 | dc 9-11 | M. Barbal |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 1C | 1 | dc 11-13 | M. Barbal |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 1D | 1 | dj 16-18 | E. Momblant |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 1E | 1 | dv 10-12 | L. García |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt 10-12 | M. Mora |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 2B | 2 | dc 12:30-14:30 | V. Kleiman |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 2C | 2 | dj 14-16 | E. Momblant |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 2D | 2 | dj 16:30-18:30 | R. Àvila |
P | Formació corporal i comunicació I | 14 | 2 | 30 | 2E | 2 | dv 12-14 | V. Kleiman |
P | Formació corporal i comunicació II (cant) | 14 | 2 | 30 | 1A cant | 1 | dj 9-11 | M. Barbal |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 1B | 1 | dt 12-14 | M. Mora |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 1C | 1 | dt 16:30-18:30 | R. Àvila |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 1D | 1 | dj 13-15 | E. Momblant |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 1E | 1 | dv 12-14 | V. Kleiman |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt 12-14 | M. Mora |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 2B | 2 | dt 16:30-18:30 | R. Àvila |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 2C | 2 | dc 15-17 | V. Kleiman |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 2D | 2 | dj 9-11 | M. Barbal |
P | Formació corporal i comunicació II | 14 | 2 | 30 | 2E | 2 | dj 11-13 | E. Momblant |
P | Formació vocal aplicada I | 15 | 2 | 30 | 1A | 1 | dl 9-11 | L. Vila |
P | Formació vocal aplicada I | 15 | 2 | 30 | 1B | 1 | dl 11-13 | L. Vila |
P | Formació vocal aplicada II | 15 | 2 | 30 | 1A | 1 | dl 9:30-11:30 | D. Mestre |
P | Formació vocal aplicada II | 15 | 2 | 30 | 2A | 2 | dl 9:30-11:30 | D. Mestre |
PiG | Gestió comptable i financera | 30 | 6 | 45 | 2A | 2 | dv 9:30-12:30 | D. Regalado |
PiG | Gestió de centres educatius | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dv 10-12 | N. Sempere |
PiG | Gestió de la innovació | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dl 9-11 | J. Salazar |
M | Història de la música de l'edat mitjana | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dj 15-16:30 i dv 12:30-14 | J. C. Asensio |
M | Història de la música del segle XVII | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dt dj 11-12:30 | R. López Cano |
M | Història de la música del segle XVIII | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dl dc 12:30-14 | M. Heilbron |
M | Història de la música del segle XIX | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 1A | 1 | dl dc 9:30-11 | L. Chiantore |
M | Història de la música del segle XIX | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 1B | 1 | dl dc 15-16:30 | L. Chiantore |
M | Història de la música dels segles XX i XXI | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 1A | 1 | dl dc 12:30-14 | A. Costal |
M | Història de la música dels segles XX i XXI | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 2A | 2 | dl dc 15-16:30 | A. Costal |
M | Història de la música popular | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 1A | 1 | dl dc 9:30-11 | F. Capella |
M | Història de l'òpera | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dl dc 9:30-11 | M. Heilbron |
M | Història del flamenco | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dl dc 8-9:30 | C. López Gómez |
M | Història del jazz | 30 | 4 (OP 3/4) | 45 | 2A | 2 | dl dc 9:30-11 | F. Capella |
JiMM | Improvisació de JiMM per a altres àmbits | 6 | 2 OP | 30 | 1A OP | 1 | dl 9:30-11:30 | J. Dubuclet |
JiMM | Improvisació de JiMM per a altres àmbits | 6 | 2 OP | 30 | 1B OP | 1 | dl 16:30-18:30 | M. Rossy |
T | Improvisació de la música tradicional I | 10 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt 11-13 | M. Casellas |
T | Improvisació de la música tradicional II | 10 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt 11-13 | M. Casellas |
T | Improvisació de la música tradicional III | 10 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt 13-15 | M. Casellas |
T | Improvisació de la música tradicional IV | 10 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt 13-15 | M. Casellas |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz I | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 9:30-11 | J. Monné |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz I | 6 | 2 | 22,5 | 1B | 1 | dc 9:30-11 | J. Monné |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz II | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dl 11-12:30 | E. Reinón |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz II | 6 | 2 | 22,5 | 2B | 2 | dc 11-12:30 | G. Benítez |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz III | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 9:30-11 | M. Rossy |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz III | 6 | 2 | 22,5 | 1B | 1 | dj 16:30-18 | M. Rossy |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz III | 6 | 2 | 22,5 | 1C | 1 | dj 15-16:30 | M. Rossy |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz IV | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dt 12:30-14 | A. Bover |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz IV | 6 | 2 | 22,5 | 2B | 2 | dc 12:30-14 | G. Benítez |
JiMM | Improvisació i acompanyament de jazz IV | 6 | 2 | 22,5 | 2C | 2 | dt 9:30-11 | M. Rossy |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM I | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dj 16:30-18 | I. Zamora |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM I | 6 | 2 | 22,5 | 1B | 1 | dj 18-19:30 | I. Zamora |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM II | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dc 12:30-14 | J. Pérez Cucurella |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM II | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dc 12:30-14 | J. Pérez Cucurella |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM III | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dc 11-12:30 | G. Benítez |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM III | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dj 9:30-11 | G. Benítez |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM IV | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dc 12:30-14 | E. Reinón |
JiMM | Improvisació i acompanyament de la MM IV | 6 | 2 | 22,5 | 2B | 2 | dj 11-12:30 | G. Benítez |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco I | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dl 15-16:30 | J. Asensio |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco II | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dl 15-16:30 | J. Asensio |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco III | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dl 12:30-14 | J. Vizcaya |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco IV | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dl 12:30-14 | J. Vizcaya |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco V | 6 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 12:30-14 | J. Vizcaya |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco VI | 6 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dt 12:30-14 | J. Vizcaya |
T | Improvisació i acompanyament del flamenco per a altres àmbits | 6 | 2 | 30 | 1A OP | 1 | dl 12-14 | A. Zarco |
CiC | Improvisació i acompanyament I, guitarra | 6 | 2 | 30 | 1A Guit | 1 | dj 15-17 | F. Gasull |
CiC | Improvisació i acompanyament I, harmònics | 4 | 2 | 30 | 1A Harm | 1 | dl 15-17 | D. Espasa |
CiC | Improvisació i acompanyament I, II orgue | 4 | 2 | 30 | 1A Org | 1 | dt 14-16 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1A Mon | 1 | dl 9-11 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1B Mon | 1 | dl 11-13 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1C Mon | 1 | dj 10-12 | F. Pugés |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1D Mon | 1 | dj 12-14 | F. Pugés |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1E Mon | 1 | dj 15-17 | F. Pugés |
CiC | Improvisació i acompanyament I, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1F Mon | 1 | dv 12-14 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament I, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 2A Ped | 2 | dl 9-11 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament I, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 2B Ped | 2 | dl 15-17 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament I, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 2C Ped | 2 | dj 9-11 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament II, guitarra | 4 | 2 | 30 | 2A Guit | 2 | dj 15-17 | F. Gasull |
CiC | Improvisació i acompanyament II, harmònics | 4 | 2 | 30 | 2A Harm | 2 | dl 15-17 | D. Espasa |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1A Mon | 1 | dv 8-10 | A. Mora |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 1B Mon | 1 | dv 10-12 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 2A Mon | 2 | dv 10-12 | A. Mora |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 2B Mon | 2 | dc 10-12 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 2C Mon | 2 | dj 11-13 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament II, monòdics | 7 | 2 | 30 | 2D Mon | 2 | dv 12-14 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament II, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 1A Ped | 1 | dv 10-12 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament II, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 1B Ped | 1 | dv 12-14 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament II, pedagogs | 7 | 2 | 30 | 2A Ped | 2 | dv 10-12 | A. Gumí |
CiC | Improvisació i acompanyament III, IV orgue | 4 | 2 | 30 | 2A Org | 2 | dl 11-13 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt 12-14 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1B | 1 | dt 16-18 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1C | 1 | dj 18-20 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt 12-14 | N. Andorrà |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2B | 2 | dt 16-18 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament III, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2C | 2 | dj 12-14 | K. de Jong |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1A | 1 | dc 12-14 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1B | 1 | dc 16-18 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 1C | 1 | dc 18- 20 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2A | 2 | dc 12-14 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2B | 2 | dc 16-18 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament IV, mon. i harm. | 7 | 2 | 30 | 2C | 2 | dt 18-20 | A. Fernández |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes I | 4 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl 9-11 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes I | 4 | 3 | 45 | 1B | 1 | dt 11-13 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes I | 4 | 3 | 45 | 1C | 1 | dt 15-17 | D. Espasa |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes II | 4 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl 15-17 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes II | 4 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 9-11 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes II | 4 | 3 | 45 | 2B | 2 | dt 11-13 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes III | 4 | 3 | 45 | 1A | 1 | dj 16:30-18 i dv 15-16:30 | C. Marigó |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes III | 4 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dt 15-16:30 | J. de la Rubia |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes III | 4 | 4 | 45 | 2B | 2 | dj 16:30-18 i dv 12:30-14 | K. de Jong |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes IV | 4 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dt 17-18:30 | D. Espasa |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes IV | 4 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dt 12-13:30 | D. Espasa |
CiC | Improvisació i acompanyament per a pianistes IV | 4 | 3 | 45 | 2B | 2 | dl dt 17-18:30 | D. Espasa |
A | Improvisació i ornamentació de la MA per a altres àmbits | 5 | 2 | 30 | 1A OP | 1 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació I | 5 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació I | 5 | 2 | 30 | 1B | 1 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació II | 5 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació II | 5 | 2 | 30 | 2B | 2 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació III | 5 | 2 | 30 | 1A | 1 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació III | 5 | 2 | 30 | 1B | 1 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació IV | 5 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
A | Improvisació i ornamentació IV | 5 | 2 | 30 | 2B | 2 | dt dm per concretar (quinz.) | F. Rubio |
S | Informàtica musical I | 15 | 3 | 30 | 1A | 1 | dj 15-17 | A. Barrachina |
S | Informàtica musical II | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dj 12-14 | J. M. Comajuncosas |
TCiD | Instrumentació i orquestració I | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl dc 12:30-14 | A. Guinovart |
TCiD | Instrumentació i orquestració II | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dc 12:30-14 | A. Guinovart |
TCiD | Instrumentació i orquestració III | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 11-14 | B. Vivancos |
TCiD | Instrumentació i orquestració IV | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl 11-14 | B. Vivancos |
S | Interpretació amb mitjans electrònics I | 10 | 3 (OP 2) | 30 | 1A | 1 | dt 15-17 | A. Barrachina |
S | Interpretació amb mitjans electrònics II | 10 | 3 (OP 2) | 30 | 2A | 2 | dj 15-17 | J. M. Comajuncosas |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 1A1 | 1 | dt 11-13 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 1A2 | 1 | dt 12-14 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 1B1 | 1 | dj 11-13 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 1B2 | 1 | dj 12-14 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2A1 | 2 | dt 11-13 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2A2 | 2 | dt 12-14 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2B1 | 2 | dj 11-13 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2B2 | 2 | dj 12-14 | P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2C1 | 2 | dl 15-17 | E. Guaus/P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2C2 | 2 | dl 16-18 | E. Guaus/P. Herrera |
S | Introducció a la tecnologia musical | 15 | 2 | 30 | 2D1 | 2 | dl 18-20 | A. Barrachina, F. Conangla |
S | Laboratori de so I, III | 15 | 3 | 15 | 1A | 1 | dc 15-17 | E. Giné |
S | Laboratori de so II, IV | 15 | 3 | 15 | 2A | 2 | dt 17-19 | J. Lozano |
PiG | L'entorn municipal | 30 | 3 | 30 | 2A | 2 | dt 12:30-14:30 | X. Fina |
PiG | Les arts en viu | 30 | 4 (OP 3) | 30 | 1A | 1 | dt 15:30-17:30 | X. Fina |
PiG | Management i intermediació | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dj 12:30-14:30 | I. Villanueva |
PiG | Marc públic i institucional de la música | 30 | 2 (OP 3) | 30 | 1A | 1 | dt 12:30-14:30 | X. Fina |
PiG | Marketing | 30 | 3 | 30 | 1A | 1 | dc 15-17 | J. Oller |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | A1 | anual | dj 9:30-11 | M. Ribera |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | A2 | anual | dj 11-12:30 | F. Pastor |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | B1 | anual | dc 11-12:30 | M. Rodeiro |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | B2 | anual | dc 12:30-14 | M. Ribera |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | C1 | anual | dc 9:30-11 | M. Rodeiro |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | C2 | anual | dc 8-9:30 | F. Pastor |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | D1 | anual | dt 16:30-18 | M. Ribera |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | D2 | anual | dt 15-16:30 | J. Margarit |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | E1 | anual | dj 15-16:30 | J. Grimalt |
TCiD | Metodologies d'anàlisi musical | 15 | 4 | 45 | E2 | anual | dj 16:30-18 | F. Pastor |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | A | anual | dl 11-12:30 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | B | anual | dl 12:30-14 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | C | anual | dl 15-16:30 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | D | anual | dl 16:30-18 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | E | anual | dc 11-12:30 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | F | anual | dc 12:30-14 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | G | anual | dc 15-16:30 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | H | anual | dc 16:30-18 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies de recerca | 15 | 2 | 30 | I | anual | dc 18-19:30 (inici novem.) | C. Ill |
M | Metodologies d'investigació musical I | 15 | 4 | 22,5 | 1A | 1 | dj 15-16:30 | R. López Cano |
M | Metodologies d'investigació musical II | 15 | 4 | 22,5 | 2A | 2 | dj 15-16:30 | R. López Cano |
M | Models d'organització sonora de les músiques tradicionals | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dl dc 11-12:30 | G. Ginesi |
P | Música i comunitat | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dt 9-12 | E. Bonal |
M | Música i cultura I | 30 | 3 | 45 | A | anual | dl 11-12:30 | J. Pujol |
M | Música i cultura I | 30 | 3 | 45 | B | anual | dl 16:30-18 | J. Pujol |
M | Música i cultura I | 30 | 3 | 45 | C | anual | dt 8-9:30 | J. Pujol |
M | Música i cultura I | 30 | 3 | 45 | D | anual | dt 9:30-11 | J. Pujol |
M | Música i cultura I | 30 | 3 | 45 | E | anual | dt 15-16:30 | J. Pujol |
M | Música i cultura II | 30 | 3 | 45 | A | anual | dl 12:30-14 | V. Minguet |
M | Música i cultura II | 30 | 3 | 45 | B | anual | dl 15-16:30 | V. Minguet |
M | Música i cultura II | 30 | 3 | 45 | C | anual | dt 8-9:30 | M. Heilbron |
M | Música i cultura II | 30 | 3 | 45 | D | anual | dt 9:30-11 | M. Heilbron |
M | Música i cultura II | 30 | 3 | 45 | E | anual | dt 16:30-18 | M. Heilbron |
M | Música i cultura III | 30 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt dj 11-12:30 | H. Curti |
M | Música i cultura III | 30 | 3 | 45 | 1B | 1 | dt dj 12:30-14 | H. Curti |
M | Música i cultura III | 30 | 3 | 45 | 1C | 1 | dt dj 15-16:30 | H. Curti |
M | Música i cultura III | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dj 11-12:30 | H. Curti |
M | Música i cultura III | 30 | 3 | 45 | 2B | 2 | dt dj 15-16:30 | H. Curti |
P | Música i dansa | 15 | 2 | 30 | 1A | 1 | dc 13-15 | V. Kleiman |
M | Música tradicional catalana | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dl dc 11-12:30 | A. Costal |
P | Música, moviment i rítmica I | 14 | 2 | 30 | 1A | Int. | intensiu final 1Q | L. García |
P | Música, moviment i rítmica II | 14 | 2 | 30 | 1A | 1 | per concretar | L. García |
M | Musicologia històrica I | 30 | 6 | 45 | A | anual | dv 9:30-11 | M. Heilbron |
M | Musicologia històrica III | 30 | 6 | 45 | 1A | 1 | dl dc 12:30-14 | L. Chiantore |
M | Músiques tradicionals del món I | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dl dc 11-12:30 | G. Ginesi |
M | Músiques tradicionals del món II | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dt dj 16:30-18 | H. Curti |
M | Notació i edició I | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 2A | 2 | dj 16:30-18 i dv 11-12:30 | J. C. Asensio |
M | Notació i edició II | 30 | 4 | 45 | 1A | 1 | dj 16:30-18 i dv 11-12:30 | J. C. Asensio |
P | Organització i contextos educatius | 30 | 4 | 45 | 2A | 2 | dt dj 9:30-11 | J. Duque/I. Gómez |
S | Organologia (Museu) | 15 | 3 | 30 | 1A | 1 | dj 18-20 | P. Poletti |
PiG | Patrimoni musical | 30 | 3 | 30 | 2A | 2 | dv 10-12 | N. Sempere |
P | Pedagogia sistemàtica de la música I | 30 | 4 | 45 | 2A | 2 | dt dj 12:30-14 | L. García/J. Duque |
P | Pedagogia sistemàtica de la música II | 30 | 4 | 45 | 1A | 1 | dt dj 12:30-14 | J. Duque |
TCiD | Percepció auditiva específica (Cant, Cant històric, Acordió, Guitarra) | 10 | 2 | 30 | A | anual | dc 11-12:30 | S. Martínez |
TCiD | Percepció auditiva específica (Comp. Direcc.) | 10 | 2 | 30 | B | anual | dj 9:30-11 | S. Martínez |
TCiD | Percepció auditiva específica (Music. Son.) | 10 | 2 | 30 | C | anual | dc 12:30-14 | S. Martínez |
TCiD | Percepció auditiva específica (Piano, Orgue) | 10 | 2 | 30 | D | anual | dj 11-12:30 | S. Martínez |
TCiD | Percepció auditiva específica (per a JiMM) | 10 | 2 | 30 | A JiMM | anual | dc 12:30-14 | P. O'Callaghan |
TCiD | Percepció auditiva específica (per a JiMM) | 10 | 2 | 30 | B JiMM | anual | dc 16:30-18 | P. O'Callaghan |
TCiD | Percepció auditiva específica (per a JiMM) | 10 | 2 | 30 | C JiMM | anual | dl 16:30-18 | P. O'Callaghan |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | A1 | anual | dc 15-16:30 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | A2 | anual | dj 12:30-14 | S. Martínez |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | A3 | anual | dt 9:30-11 | D. Mestre |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | B1 | anual | dv 9:30-11 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | B2 | anual | dv 11-12:30 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | B3 | anual | dv 12:30-14 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | C1 | anual | dl 11-12:30 | P. O'Callaghan |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | C2 | anual | dl 12:30-14 | P. O'Callaghan |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | C3 | anual | dt 11-12:30 | D. Mestre |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | D1 | anual | dc 12:30-14 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | D2 | anual | dc 16:30-18 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | D3 | anual | dc 11-12:30 | R. Urtasun |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | E1 | anual | dj 15-16:30 | D. Mestre |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | E2 | anual | dj 16:30-18 | D. Mestre |
TCiD | Percepció auditiva general | 10 | 3 | 45 | E3 | anual | dc 9:30-11 | S. Martínez |
JiMM | Perfeccionament rítmic jazz | 15 | 2 | 30 | 1A jazz | 1 | dt 9-11 | D. Xirgu |
JiMM | Perfeccionament rítmic MM | 6 | 2 | 30 | 1A MM | 1 | dj 10-12 | D. Gómez |
PiG | Planificació estratègica i disseny de projectes culturals | 30 | 4 (OP 3) | 30 | 2A | 2 | dj 8-10 | X. Fina |
A | Pràctica de baix continu | 5 | 2 | 30 | 1A | 1 | per concretar | E. Martínez |
CiC | Pràctica d'orquestra 1, 2 i Pràctica d'orquestra per a percussió 1, 2 | 4/2 | 90 | A | anual | dl 18-21 | X. Puig | |
M | Practicum de Musicologia I | 4 | 10 | A | anual | G. Ginesi | ||
M | Practicum de Musicologia II | 4 | 10 | A | anual | G. Ginesi | ||
P | Practicum de Pedagogia I | 4 | 10 | A | anual | dv 9-14 | V. Kleiman (coord.) | |
P | Practicum de Pedagogia II | 4 | 10 | A | anual | L. García (coord.) | ||
PiG | Practicum de Producció i gestió I | 20 | 20 | A | anual | I. Grimalt | ||
PiG | Practicum de Producció i gestió II | 20 | 20 | A | anual | I. Grimalt | ||
S | Practicum de Sonologia | 6 | 10 | A | anual | F. Conangla | ||
TCiD | Pràctiques de direcció 1, 5 | 2 | 15 | 1A | 1 | dv 10:30-13:30 | J. Mora/J. Vila | |
TCiD | Pràctiques de direcció 2, 6 | 2 | 15 | 2A | 2 | dv 10:30-13:30 | J. Mora/J. Vila | |
TCiD | Pràctiques de direcció 3 | 2 | 15 | 1A | 1 | per concretar | S. Brotons/J. Duijck | |
TCiD | Pràctiques de direcció 4 | 2 | 15 | 2A | 2 | per concretar | S. Brotons/J. Duijck | |
PiG | Pràctiques internes de Producció i gestió I | 4 | 20 | A | anual | dt 11-12 | I. Grimalt | |
PiG | Pràctiques internes de Producció i gestió II | 4 | 20 | A | anual | dj 11-12 | I. Grimalt | |
PiG | Pràctiques internes de Producció i gestió III | 4 | 20 | A | anual | dj 12-13 | I. Grimalt | |
S | Pràctiques internes de Sonologia I, II | 4/6 | 10 | A | anual | E. Guaus | ||
PiG | Producció de concerts i esdeveniments musicals | 30 | 4 (OP 3) | 30 | 2A | 2 | dj 12-14 | I. Grimalt |
PiG | Programació musical | 30 | 3 | 30 | 2A | 2 | dc 15-17 | J. Oller |
S | Psicoacústica | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dl 12-14 | P. Herrera |
P | Psicopedagogia | 30 | 6 | 60 | A | anual | dl 9-11 | J. Duque |
TCiD | Reducció de partitures I | 5 | 4 | 45 | 2A | 2 | dc 11-14 | J. Grimalt |
TCiD | Reducció de partitures II | 5 | 4 | 45 | 1A | 1 | dc 11-14 | J. Grimalt |
TCiD | Reducció de partitures III | 5 | 4 | 45 | 2A | 2 | dc 15-18 | J. Grimalt |
P | Relació docent | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dt dj 11-12:30 | I. Gómez |
A | Repertori de la música antiga, corda | 15 | 3 | 45 | A corda | anual | per concretar | E. Moreno |
A | Repertori de la música antiga, vent | 15 | 3 | 45 | A vent | anual | per concretar | J. Borràs |
A | Repertori de la música antiga, viola de gamba | 15 | 3 | 45 | A gamba | anual | per concretar | E. Balssa |
T | Repertori de la música de cobla | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt 16:30-19:30 | P. Moliner |
T | Repertori de la música tradicional catalana | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dt 10-13 | C. Plana |
T | Repertori del flamenco | 15 | 3 | 45 | 1A | 2 | dj 11-14 | J. Vizcaya/A. Zarco |
CiC | Repertori i tècniques de la música contemporània | 30 | 2 | 30 | 1A | 1 | dv 9-11 | D. Albet/J. Brown/F. Gasull/R. Torramilans |
CiC | Repertori i tècniques de la música contemporània | 30 | 2 | 30 | 2A | 2 | dv 9-11 | D. Albet/J. Brown/F. Gasull/R. Torramilans |
TCiD | Repertori i tècniques de la música electroacústica | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dt dj 9:30-11 | F. Pastor |
CiC | Repertori instrumental específic, clarinet | 15 | 3 | 45 | 1A clarinet | 1 | dv 10-13 | X. Castillo |
CiC | Repertori instrumental específic, contrabaix | 15 | 3 | 45 | 2A contra | 2 | dt dj 11-12 | J. Camps |
CiC | Repertori instrumental específic, flauta travessera | 15 | 3 | 45 | A flauta | anual | dc 15:00-16:30 | S. Martínez |
CiC | Repertori instrumental específic, guitarra | 15 | 3 | 45 | A guit | anual | dj 11:30-14:00 | X. Coll |
CiC | Repertori instrumental específic, percussió | 15 | 3 | 45 | A percu | anual | R. Torramilans | |
CiC | Repertori instrumental específic, piano | 15 | 3 | 45 | 2A piano | 2 | dv 9:30-12:30 | L. Pallàs |
CiC | Repertori instrumental específic, saxo | 15 | 3 | 45 | 2A saxo | 2 | dv 10-13 | A. Julià |
CiC | Repertori instrumental específic, trompa | 15 | 3 | 45 | A trompa | anual | dj 13:30-15 | D. Bonet |
CiC | Repertori instrumental específic, tuba | 15 | 3 | 45 | A tuba | anual | dc 18-19:30 | P. Fernández |
CiC | Repertori instrumental específic, viola | 15 | 3 | 45 | 2A viola | 2 | dv 11-14 i 16-19 (Q) | M. Simarro |
CiC | Repertori instrumental específic, violí | 15 | 3 | 45 | 1A violí | 1 | dv 11-14 i 16-19 (Q) | M. Simarro |
CiC | Repertori instrumental específic, violoncel | 15 | 3 | 45 | 2A cello | 2 | dv 11-14 | N. Cabestany |
A | Repertori vocal de la música antiga | 30 | 3 | 45 | A | anual | per concretar | M. Almajano |
TCiD | Seminari de composició 1, 3, 5, 7 | 30 | 2 | 30 | 1A | 1 | dl dt 18-20 (quinz.) | professorat extern |
TCiD | Seminari de composició 2, 4, 6, 8 | 30 | 2 | 30 | 2A | 2 | dt dc 18-20 (quinz.) | professorat extern |
P | Seminari de didàctica | 30 | 4 | 45 | 2A | 2 | dv 9-12 | M. Barbal/F. Badal |
CiC | Seminari de música vocal 1 | 15 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dl 15-16:30 | F. Poyato |
CiC | Seminari de música vocal 2 | 15 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dl 15-16:30 | A. Branch |
CiC | Seminari de música vocal 3 | 15 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dc 12:30-14 | E. Lloris |
CiC | Seminari de música vocal 4 | 15 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dc 12:30-14 | E. Lloris |
CiC | Seminari de música vocal 5 | 15 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 11-12:30 | F. Garrigosa |
CiC | Seminari de música vocal 6 | 15 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dc 15-16:30 | E. Lloris |
CiC | Seminari de música vocal 7 | 15 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dt 15-16:30 | E. Lloris |
CiC | Seminari de música vocal 8 | 15 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dt 15-16:30 | M. Natividade |
M | Seminari de musicologia I, II | 30 | 4 | 60 | A | anual | dt 18-20 | G. Ginesi |
S | Seminari de sonologia I, III | 30 | 2 | 22,50 | 1A | 1 | dv 13-14:30 | A. Barrachina |
S | Seminari de sonologia II, IV | 30 | 2 | 22,50 | 2A | 2 | dv 13-14:30 | A. Barrachina |
TCiD | Seminari de teoria i composició | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dt dc 15-18 | professorat extern |
CiC | Seminari d'interpretació | 30 | 2 | 30 | 1A | 1 | dj 12-14 | R. Torramilans |
CiC | Seminari d'interpretació | 30 | 2 | 30 | 1B | 1 | dj 15-17 | R. Torramilans |
P | Seminari d'investigació en educació musical | 30 | 4 | 45 | 1A | 1 | dc 9-12 | L. García/J. Duque |
M | Sociologia de la música | 30 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dv 8-11 | J. Vivancos |
A | Taller d'anàlisi de la música antiga | 10 | 2 | 30 | A | anual | dv 12:30-14:30 (quinzenal) | J. Artigas |
TCiD | Taller d'anàlisi I | 10 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dj 12:30-14 | J. Grimalt |
TCiD | Taller d'anàlisi I | 10 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dj 12:30-14 | J. Grimalt |
TCiD | Taller d'anàlisi II | 10 | 2 | 22,5 | 1A | 1 | dj 11-12:30 | J. Grimalt |
TCiD | Taller d'anàlisi II | 10 | 2 | 22,5 | 2A | 2 | dj 11-12:30 | J. Grimalt |
TCiD | Taller d'anàlisi per a la musicologia | 15 | 8 | 45 | A | anual | dc 11-12:30 | J. Rabaseda |
M | Taller d'escriptura per a la musicologia | 15 | 8 (OP 4) | 45 | A | anual | dl 12:30-14 | J. Pujol |
CiC | Tècniques actorals I | 30 | 2 | 45 | 1A | 1 | dl 11-14 | S. Egea |
CiC | Tècniques actorals II | 30 | 3 | 45 | 2A | 2 | dl 11-14 | S. Egea |
TCiD | Tècniques bàsiques de direcció | 10 | 2 | 30 | 1A | 1 | dl 14:30-16:30 | D. Mestre |
TCiD | Tècniques bàsiques de direcció | 10 | 2 | 30 | 2A | 2 | dl 14:30-16:30 | D. Mestre |
TCiD | Tècniques compositives I | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dc dv 11-12:30 | M. Ribera |
TCiD | Tècniques compositives I | 15 | 3 | 45 | 1B | 1 | dt dj 15-16:30 | M. Ribera |
TCiD | Tècniques compositives II | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dj 16:30-18 i dv 9:30-11 | K. De Jong |
TCiD | Tècniques compositives III | 15 | 3 | 45 | 2A | 2 | dj 15-16:30 i dv 11-12:30 | K. De Jong |
TCiD | Tècniques de composició del segle XX | 15 | 3 | 45 | 1A | 1 | dl dt 15-18 | professorat extern |
PiG | Tècniques de comunicació | 15 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dj 15-18 | J. Pi |
S | Tècniques de programació I | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dc 12-14 | E. Guaus |
S | Tècniques de programació II | 15 | 3 | 30 | 1A | 1 | dv 11-13 | J. M. Comajuncosas |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 1A | 1 | dl 10-12 | E. Giné |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 1B | 1 | dl 12-14 | E. Giné |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 1C | 1 | dl 15-17 | F. Conangla |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 1D | 1 | dl 17-19 | F. Conangla |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 2A | 2 | dl 10-12 | F. Conangla |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 2B | 2 | dl 12-14 | F. Conangla |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 2C | 2 | dl 15-17 | E. Giné |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció I | 15 | 2 | 30 | 2D | 2 | dl 17-19 | G. Font |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció II | 10 | 3 | 30 | 1A | 1 | dj 12:30-14:30 | F. Conangla |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció III | 10 | 3 | 30 | 2A | 2 | dj 10-12 | E. Giné |
S | Tècniques d'enregistrament i postproducció IV | 10 | 4 | 30 | 2A | 2 | dj 12-14 | F. Conangla |
S | Tecnologia aplicada a la producció i difusió I | 15 | 3 (OP 2) | 30 | 2A | 2 | dl 17-19 | S. Espí |
S | Tecnologia aplicada a la producció i difusió II | 15 | 4 | 30 | 1A | 1 | dl 17-19 | S. Espí |
S | Tecnologies per a la recerca musical | 15 | 3 | 30 | 2A | 2 | dl 15-17 | P. Herrera |
S | Tecnologies per a l'educació musical | 15 | 4 | 45 | 1A | 1 | dl 15-18 | J. Soler |
S | Tecnologies per a l'educació musical | 15 | 4 | 45 | 2A | 2 | dl 15-18 | J. Soler |
M | Teoria crítica del coneixement | 30 | 6 | 45 | 2A | 2 | dt dj 12:30-14 | R. López Cano |
T | Teoria del flamenco | 15 | 3 | 45 | 1A | 2 | dl dc 9:30-11 | A. Zarco |
TCiD | Teoria musical del segle XX | 15 | 4 (OP 3) | 45 | 1A | 1 | dj 15-18 i dv 11-14 (quinz) | T. Noll |
CiC | Transcripció per a guitarra | 15 | 4 | 45 | 2A | 2 | dj 17-20 | F. Gasull |